.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارتباط 4 جانبه مياندرود با كشورهاي حاشيه دریای مازندران

سرپرست فرمانداري مياندورود در مورد اعزام ورزشكاران مياندورود به كشورهاي حاشيه خزر اعلام آمادگي كرد.

به گزارش شمال نیوز از شهرستان تازه‌تاسيس مياندورود، علي رجبي در حاشيه بازديد از اداره تربيت‌بدني اين شهرستان در جمع خبرنگاران از تيمداري اين شهرستان در چند رشته ورزشي براي سال آينده در ليگ كشوري خبر داد.

وي بيان داشت: براي داشتن نماينده شايسته تدارك اوليه صورت گرفت.

سرپرست فرماندار مياندورود افزود: در صوت جذب اسپانسر و حامي مالي آماده تيمداري در رشته‌هاي ورزشي مختلف هستيم.

سرپرست فرمانداري مياندورود گفت: شهرستان تازه تاسيس مياندورود از اركان و قطب اصلي ورزش استان است كه در سال‌هاي گذشته قبل از شهرستان شدن، بيشتر ورزشكاران و ملي‌پوشان شهرستان ساري از ورزشكاران و قهرمانان مياندورودي بودند.

وي درباره تيم‌هاي ورزشي در ليگ كشوري تصريح كرد: با توجه به توانايي و استعداد نوجونان و جوانان منطقه مياندورود، استحقاق تيمداري در رشته‌هاي كشتي، فوتبال، واليبال، تيراندازي ورزش‌هاي رزمي و حتي چند رشته ديگر ورزشي را داريم كه با برنامه‌ريزي كارشناسي و اصولي به آن دست مي‌يابيم.

سرپرست فرمانداري مياندورود در ادامه گفت: اين شهرستان چند ماهي است كه از بخش جدا شده و به جمع شهرستان‌هاي مازندران پيوسته است.

وي اظهار داشت: در ابتداي كار قصد داريم كه بيشتر تيم‌ها در ليگ‌هاي دسته يك و دوم و حتي ليگ دسته سوم كشور باشند تا به مرور زمان در مسابقات ليگ كشوري صاحب تجربه شوند.

رجبي افزود: پس از انتخاب مياندورود به عنوان شهرستان فرصت بسيار خوبي براي مردم منطقه به دست آمد.

وي با اعلام اينكه مياندورود از چهار جهت حائز اهميت است، گفت: مياندورود مي‌تواند برگزاركننده مسابقات مختلف بين‌المللي باشد زيرا از طريق هوايي، دريايي، زميني و راه‌آهن با كشورهاي منطقه حاشيه درياي خزر و استان‌هاي اطراف ارتباط وسيع ورزشي دارد.

سرپرست فرمانداري مياندورود در ادامه از برگزاري مسابقه بزرگ تيراندازي اهداف پروازي در روز سوم خرداد در شهر سورك خبر داد و افزود: به‌مناسبت بزرگداشت آزادي خرمشهر مسابقه بزرگ تيراندازي اهداف پروازي با حضور برترين‌هاي اين ورزش در اين شهرستان برگزار مي‌شود و جوايز نفرات برتر اين مسابقه را نيز فرمانداري مياندورود و شهرداري سورك تقبل مي‌كند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: ورزشكاران دوچرخه‌سوار مياندورودي سال گذشته به مسابقات بين‌المللي در مسكو اعزام شدند و امسال نيز تصميم داريم در صورت تامين اعتبار و حامي مالي و اسپانسر قوي در چند رشته ورزشكاران شهرستان مياندورود به كشورهاي حاشيه درياي خزر اعزام كنيم./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.